суббота, 15 ноября 2014 г.

Модуль 8


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватися протягом  проекту, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.  Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації використовується підсумкове оцінювання. Головне, щоб стратегії оцінювання відповідали стандартам,  програмам та навчальним цілям, були зорієнтовані на визначення навчальних потреб учнів, і оцінювання відбувається впродовж проекту. При розробці завдань для учнів  я була зацікавлена в тому, щоб учням було цікаво та досить легко при їх виконанні. Це було цікаво.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий